فراخوان
فراخوان انتخاب شرکت های کارگزار علمی جهت سنجش شاخص رضایتمندی
فراخوان انتخاب شرکت های کارگزار علمی جهت سنجش شاخص رضایتمندی
با عنایت به اهمیت دقت و روشمندی در سنجش شاخص رضایتمندی مشتریان در فرآیند ارزیابی شرکتهای متقاضی دریافت جایزه ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، سازمان حمایت حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در نظر دارد همچون سـال گذشته، نسبت به انتخـاب کارگزاران علمی معتبر برای سنجش این شاخـص اقـدام نماید. به همین منظور، از شرکتهای دانشبنیان و فناور مستقر در پارکهای علم و فناوری که دارای توانمندیهای لازم و تجربه کافی در زمینه ارزیابی علمی و تخصصی رضایتمندی مشتریان هستند، دعوت به عمل میآید تا در این فراخوان شرکت نمایند.
شرایط و الزامات: 1. توانمندی علمی و عملی در حوزه سنجش رضایتمندی مشتریان. 2. تجربه مشابه در ارائه خدمات سنجش نگرش و رضایتسنجی در سطح ملی. 3. برخورداری از نیروی انسانی متخصص و تیمهای مجرب در زمینه گردآوری، تجزیه و تحلیل دادههای مرتبط بارضایتمندی مشتریان. 4. دارا بودن سامانهها و ابزارهای علمی و فناورانه برای انجام فرآیندهای سنجش و تحلیل رضایتمندی. 5. ثبت رسمی شرکت بهعنوان واحد دانشبنیان یا فناور در پارکهای علم و فناوری کشور.
مدارک و مستندات لازم برای شرکت در فراخوان: 1. نامه درخواست رسمی برای مشارکت در فراخوان به همراه شرحی از شایستگیهای شرکت. 2. رزومه شرکت شامل سوابق و پروژههای انجامشده در زمینه ارزیابی رضایتمندی مشتریان. 3. ارائه حداقل 10 مورد گواهی حسن انجام کار در خصوص پروژههای نظرسنجی و نگرشسنجی. 4. لیست نیروی انسانی متخصص شرکت بههمراه رزومه سه نفر از کارشناسان با تخصص مربوطه. 5. مدارک مرتبط با ثبت شرکت بهعنوان دانشبنیان یا فناور در پارکهای علم و فناوری.
مهلت ارسال مدارک: متقاضیان محترم میتوانند حداکثر تا تاریخ 30/07/1404مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
نحوه ارسال: کلیه مدارک باید به صورت الکترونیکی از طریق ایمیل به نشانی Esfand9th@gmail.com ارسال شوند. همچنین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر، میتوانید با شماره تماس22058542-26200503 در ارتباط باشید.
نتیجهگیری: پس از بررسی مدارک ارسالی، شرکتهای واجد شرایط توسط کمیته تخصصی انتخاب و به عنوان کارگزاران علمی برای انجام سنجش شاخص رضایتمندی مشتریان برگزیده خواهند شد.